. . .

Hej kände bara för att skriva lite!!! och så var det länge sen jag skrev vad jag gör..
Idag så ha har jag haft det för det mesta bra! imorse så följde jag med mamma och Wilma till stallet och Wilma red, det var första gången jag följde med dom till stallet och snacka om att Wilma pratar mycket om det hemma och tjatar på mig att jag ska följa med och titta på henne när hon rider! hahahaha :P
Men jag mamma och Marie gick en promenad med Fluff, Tuva och Tilly medans Wilma red. Sen skulle vi till plantagen och på vägen bara nedanför backen så låg den en orm!!!!! den var typ 1m och grå.. med svarta prickar/ränder!!! HUGGORM! och jag vågar nästan inte gå ut!!!! :'O bara på altanen... Asså jag HATAR ORMAR dom borde fan inte finnas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'(  aja nu kommer lite bilder...
Wilma... ;D
➚Fluff :)
➚Tilly :D
Hade ingen bra bild på Tuva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0