Heeeeeej, Karina! ;)

Haha, Allis la ut en video på facebook asså "pip-larssons" programmet som gick på tv förut och karina var med i den!!! hahah vår slöjdlärare! :D gud vad jag skrattade :P och jag kom ihåg när jag var liten att jag tittade på det här avsnittet och tyckte hennes man var läskig, haha :P
(hon kommer typ vid 2.10)

Btw så ska grönalund göra en till berg och dalbana!!!! :D :D :D TWISTER ska den heta :)
det fans en video också om hur den åkte :P den värkar rooooligh :D
Oj, oj nu ska jag nog sova! ;)
bild-3

Kommentarer
Postat av: sofia

haha hannas förrs klasskompis (på söder) var oxå med i den när han var liten... han är typ den där söta lilla bebisen... :P

2010-08-10 @ 18:08:45
URL: http://vonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0